Наша команда по роботі з клієнтами забезпечує інформацією та порадами щодо Британської Ради та наших програм і заходів.

Консультація команди по роботі з клієнтами безкоштовна, але деякі продукти та послуги Британської Ради, інформацію про яку ми надаємо або рекомендуємо, можуть бути платними. 

Ми цінуємо вашу думку

Британська Рада прагне забезпечити прозорі, високоякісні і доступні послуги всім, із ким ми працюємо з, і ми сподіваємося зробити ваш досвід роботи з нами відмінним. Ми хочемо почути ваші коментарі та пропозиції про наші послуги або про використання будь-яких наших продуктів.

Ми також знаємо, що іноді справи йдуть не так, як заплановано, і саме тут на допомогу приходить наша політика скарг та пропозицій. Якщо у вас є зауваження або скарги, якими ви хочете поділитися, ми заохочуємо вас сказати нам про це, оскільки таким чином ми зможемо вчитися на своїх помилках і поліпшувати наш сервіс.

Що ми зробимо

Незалежно від того, чого стосується ваша скарга, де ви знаходитеся або який сервіс використовуєте, щоб зв'язатися з нами – до вас будуть ставитися серйозно і неупереджено. Ми намагатимемося розглянути вашу скаргу протягом трьох робочих днів, і вирішити її повністю протягом десяти. У тих випадках, коли справа стосується складніших речей, або якщо ситуація продовжує ускладнюватися (як зазначено в розділі 'Надання скарги') розгляд справи може забрати дещо більше часу, але ми вам про це неодмінно повідомимо.

Ми хочемо, щоб налагодити ситуацію для вас усіма способами і намагаємося працювати швидко і справедливо вирішувати питання. Ми повідомимо вам, чому щось пішло не так і яких заходів потрібно вжити, щоб виправити ситуацію.

Іноді ми можемо лише перепросити за певні незручності, але ви візьмемо до уваги ваш відгук, щоб зробити висновки для майбутнього.

Як надати скаргу

Якщо ви хочете подати скаргу, ви можете зробити це за допомогою електронної пошти, листом або за телефоном, проте ми рекомендуємо вам залишити вашу скаргу в письмовому вигляді, якщо це можливо. Всі скарги повинні бути зроблені протягом 90 днів з моменту виникнення події або дати, що питання прийшов до вашої уваги.

За межами Сполученого Королівства

Зв’яжіться з нами в Україні.

У Сполученому Королівстві

Зв’яжіться з відділом по роботі з клієнтами:

Телефон: +44(0)161 957 7755

Email: заповніть електронну форму: https://www.britishcouncil.org/contact 

Напишіть на: British Council Customer Service UK, Bridgewater House, 58 Whitworth Street, Manchester M1 6BB, UK

Зверніть увагу, що ми можемо обговорювати особисту інформацію та мати справу зі скаргами лише від клієнта, наприклад, одного з наших кандидатів іспитів або підтвердженого представника організації, яка бере участь в програмі Британської Ради.

Ви можете мати залучитися допомогою третьої сторони від вашого імені, це може бути людина або організація. Треті сторони можуть включати в себе консультування організацій; фахівців, таких як адвокати або професіоналів сфери освіти або членів сім'ї та друзів. Якщо це так, то вам необхідно буде надати на це письмову згоду. Більш детальну інформацію про це можна отримати безпосередньо від нас під час консультації.

Передача вашої скарги

Ми прагнемо вирішити якомога більше питань одразу після вашого звернення до нас. Представник персоналу, з яким ви говорите буде намагатися знайти  всі можливі способи розв’язання проблем, їй або йому, можливо, доведеться для цього зв’язатися з іншими колегами.

У деяких випадках ви можете отримати відповідь від іпрацівника або відділу, відповідального за цей аспект нашої роботи. У рідкісних випадках, коли ваша скарга носить серйозний характер, якщо ви залишитеся незадоволені нашим вирішенням питання можливе переведення проблеми на серйозніший рівень. Докладніше про це ви дізнаєтеся, коли ми опрацьовуватимемо вашу скаргу.

Відшкодування

Для людини, що залишила скаргу будуть якнайшвидше створені зручні умови.

Наша ціль забезпечити вас практичним відшкодуванням, якщо це можливо. Якщо в нашій роботі щось іде не за планом, ми прагнемо:

  • Щиро перепросити і взяти на себе відповідальність.
  • Визначити і пояснити, в чому полягає проблема.
  • Впевнитися, що ми все виправимо без затримки.
  • Взяти до уваги вашу скаргу, щоб вдосконалити наш сервіс.

Конфіденційність 

Ваша скарга буде розглядатися в найсуворішому секреті, відповідно до нашої глобальної політики інформаційної безпеки і конфіденційності. Інформація про Вас буде доступна лише всередині організації, тільки в міру необхідності її дослідження і розв’язання. Ми можемо розкривати вашу інформацію третім особам виключно за вашою згодою, або якщо ми зобов'язані за законом зробити це.

Відповідно до законодавства Великобританії про захист даних ви маєте право запросити копію інформації про вас, що зберігається у нас, а також право попросити нас виправити будь-які неточності в цій інформації.

Для детальнішої інформації, будь ласка, зв’яжіться з нами або відвідайте наш веб-сайт: www.britishcouncil.org/privacy

Зовнішній розгляд

Якщо ваша скарга має винятково серйозний характер і досягла нашого найвищого внутрішнього рівня, під час відповіді вам ми надамо інформацію про те, як можна дослідити ваш випадок завдяки нашим незалежним експертам.

Доступність

Якщо ми не можемо відповісти на ваше запитання прямо, то ми будемо направляти вас до когось в організації, хто компетентний це зробити. Якщо у вас є конкретний запит, але ви не знаєте, з ким говорити, ми надамо контакт потрібної людини або команди. Наші співробітники проходять навчання для того, щоб їхня мова була зрозуміла всім, і ми прагнемо зробити інформацію, яку ми забезпечуємо якомога чіткішою. Ми також можемо надати інформацію у спеціальних форматах, таких як шрифт Брайля, якщо це необхідно.