У цей день1989 року, працюючи у Європейській організації з ядерних досліджень (CERN), британський комп'ютерний інженер Тім Бернерс-Лі написав пропозицію під назвою «Управління інформацією».

З його ідеї народилась всесвітня павутина, яка стала каталізатором одного з найвизначніших періодів змін у людській історії. Вона змінила не тільки те, як ми спілкуємося, але й те, як ми створюємо, і навіть як ми самі себе сприймаємо.




Інформаційною кампанією "Anyone//Anywhere" («Будь-хто //Будь-де») ми святкуємо 30-ту річницю Інтернету і дивимося на його минуле, сьогодення і майбутнє – звідки він з’явився, в якому стані він зараз, а головне, куди він йде. Вплив мережі величезний. У 2014 році Британська Рада поставила винахід Інтернету на перше місце у списку 80-ти моментів, які вплинули на світ, вище за винахід пеніциліну, Другу світову війну і терористичні атаки 11 вересня.

Сказати, що мережа змінила кожну частину нашого життя – це вже кліше, але важко придумати хоч щось, на що не вплинув Інтернет. Новини, бізнес, політика, охорона здоров'я, освіта, культура, розваги, шопінг – всі ці сфери зазнали радикальних перетворень.

Хоча майбутнє мережі невизначене, одну річ знаємо напевно: ми знаходимося на роздоріжжі. Якщо ми хочемо, щоб Інтернет був дійсно доступним для будь-кого і будь-де, то ми стикаємося з важкими виборами щодо того, хто може користуватися ним, формувати його і в кінцевому підсумку контролювати. Але ці виклики також представляють цілу низку захоплюючих можливостей.

Кампания "Anyone//Anywhere" прагне почати цю розмову, поставити питання і представити ряд поглядів британських і міжнародних експертів про ці виклики та можливості.



Ознайомтеся з п'ятьма темами інформаційної кампанії на сайті Anyone // Anywhere, проектами, які ми підтримуємо, та приєднайтеся до онлайн-розмови в під хештегом #AnyoneAnywhere.