Британська Рада та Національний центр Олександра Довженка проводять третій цикл навчальної програми для кінокомпозиторів Envision Sound. Творча лабораторія, лекторій, нетворкінг, індивідуальні консультації з фахівцями аудіовізуального сектору, а також вечірні кінопокази з живим музичним супроводом відбудуться з 20 по 24 січня 2020 у Києві.

В Envision Sound 2019-2020 беруть участь 10 композиторів із 6 країн:

  • Євген Лацько, Максим Смоголь, Микола Макєєв, Сергій Вілка та Валерія Хазан (Україна)
  • Башар Юндер (Туреччина)
  • Мартін Данчев (Північна Македонія)
  • Давід Мастікоса (Боснія та Герцеговина)
  • Ілля Одегов (Казахстан)
  • Майя Курчіч (Сербія)

Менторкою програми цього року стала Енріка Шандроне, володарка чисельних премій, композиторка та професорка Королівського музичного коледжу у Лондоні, де вона викладає курс композиції для екранних творів. Серед композиторів, які визнали її талант і досягнення - Енніо Морріконе, Джон Корильяно та Рюічі Сакамото. Енріка Шандроне писала саундтреки по всьому світу для відзначених нагородами незалежних і документальних фільмів, анімації й телереклами. Її нещодавні роботи для повнометражних фільмів - "Американське Фанго" (2016, США / Італія, романтична драма), "Кохання мого життя" (2013, Велика Британія / Австралія, драма / трилер), "Сербський юрист" (2014, Велика Британія / Сербія, документальний фільм), "Разом нас багато" (2014, Велика Британія, документальний фільм) та «Квінтет» (2014, драма).

Разом із менторкою учасники досліджуватимуть можливості та виклики написання музики для кінематографу та працюватимуть над власними саундтреками до архівних стрічок або українських фільмів на стадії виробництва.

Уперше у межах творчої лабораторії учасники Envision Sound 2019-2020 зможуть записати фрагмент своєї музики до кіно з оркестром Kyiv Symphony Orchestra.  Робота з оркестром відбуватиметься у Будинку звукозапису Українського Радіо. Також в учасників буде можливість залучити до запису соло виконавців.

Кураторка програми - українська композиторка Алла Загайкевич (володарка призу Української кіноакадемії “Золота Дзиґа” в номінації “Найкращий композитор”), яка зараз є кураторкою програми.

Традиційно після завершення програми Британська Рада та Довженко-Центр запропонують гранти для подальшої підтримки проєктів, розроблених композиторами під час творчої лабораторії та відібраних ментором(кою).

Партнери програми UA: Cуспільне, Kyiv Symphony Orchestra.

В рамках ENVISION SOUND відбудеться публічна вечірня програма:

22 січня 2019 - спеціальний показ документальної пригодницької стрічки “Сіль з Бонневіля” (2020) Семена Мозгового у живому музичному супроводі авторів саундтреку, композиторів Звяда Мгебрішвілі та Луки Лебанідзе (Грузія), випускників програми Envision Sound 2019. Дізнайтесь більше та зареєструйтеся на подію за посиланням.

23 січня 2019 - ірландський документально-ігровий фільм “Людина з Арану” (1934) з музичним імпровізаційним супроводом наживо у виконанні Уни Монаган (арфа та електронні інструменти, Північна Ірландія), Алли Загайкевич (електронні інструменти) та Сергія Охримчука (скрипка). Дізнайтесь більше про подію за посиланням.

24 січня 2019  - показ фільму "Земля" (1930) Олександра Довженка з живим музичним супроводом гурту "ДахаБраха". Дізнайтесь більше про подію за посиланням.

Ключові дати програми

Початок прийому заявок – 19 червня 2019;

Кінець прийому заявок – 4 серпня 2019;

Оголошення учасників – cередина жовтня 2019;

Розподілення домашнього завдання – 4-11 листопада 2019;

Envision Sound у Києві – 20-24 січня 2020;

Оголошення фіналістів програми, які отримають грантову підтримку – лютий 2020.

 

Більше про менторку

МЕНТОРКА ЕНРІКА ШАНДРОНЕ

Енріка вивчала традиційну та сучасну музичну композицію в Італії, поступово привносячи свої майстерність і  досвід у кінематограф із 2006 року. Серед композиторів, які визнали її талант і досягнення - Енніо Морріконе, Джон Корильяно та Рюічі Сакамото (відповідно, на ІІІ Міжнародному конкурсі композиції Premio Petrassi у 2009 році, на ISFMF Awards у 2014 році та на тренінговій програмі Berlinale Talent Campus 2012). Серед інших її нагород - премія Peer Raben 2012 року в Soundtrack Cologne; премія Джеррі Голдсміта 2012 року за музику для реклами, Іспанія; грант RMA-LA на семінарі ASCAP 2012 року в Лос-Анджелесі; грант від Leverhulme Trust, стипендія Fabrica Dei Talenti та премія Дж. Горовіца за композицію для екранного твору (2008-2010, RCM); премія SABAM у номінації "Найкращий молодий композитор" 2016 року на World Soundtrack Awards у Ґенті (Бельгія).

У 2012 році вона була однією з трьох композиторів, відібраних на конкурс музики для кіно на Berlinale Talent Campus, і написала музику до фільму Luminaris режисера Хуана Пабло Зарамелли (записана Оркестром Бабельсберга на Babelsberg Studios (Потсдам, Німеччина).

Того ж року вона була обрана серед 12 учасників престижного воркшопу Річарда Белліса з написання музики для телебачення й кіно ASCAP, і записувалася з оркестром Hollywood Studio Orchestra на студії Fox у Лос-Анджелесі.

Поряд із власною професійною творчістю вона також працювала асистенткою композитора, лауреата премії "Оскар" Луїса Бакалова (2005-2007 рр.), а також звукорежисеркою запису та помічницею лауреата нагороди "Еммі" Хав'єра Наваррете ("Гнів Титанів", 2012; "Чжункуй", 2014).

Вона писала саундтреки по всьому світу для кількох відзначених нагородами незалежних і документальних фільмів, анімації й телереклами. Її нещодавні роботи для повнометражних фільмів - "Американське Фанго" (2016, США / Італія, романтична драма), "Кохання мого життя" (2013, Велика Британія / Австралія, драма / трилер), "Сербський юрист" (2014, Велика Британія / Сербія, документальний фільм), "Разом нас багато" (2014, Велика Британія, документальний фільм) та «Квінтет» (2014, драма).

Наразі вона розробляє оригінальний проект з музичного наративу, який досліджує потенціал програмної музики та реакцій аудиторії, повертаючи свій досвід композитора для екраних творів до концертної зали: в рамках цього проекту відомий ансамбль PSAPPHA замовив у неї новий концертний твір, який виконав у 2015 році в Манчестері (як переможець конкурсу нових творів, що був організований Curated Place і Moving Classics - в рамках Європейської мережі нової музики за підтримки програми "Креативна Європа" Європейського Союзу).

Її стиль визначається пишними мелодіями, вигадливими поворотами і - коли її музичний простір не заповнює захоплення оркестровими палітрами, до яких вона має особливий хист - цікавими поєднаннями акустичних та електронних звуків, але завжди зі сильним інтересом до підвищення потенціалу живих інструментів і природного музикування виконавців.

Робоча мова програми: англійська, українська/російська (з синхронним перекладом англійською).