Професійні навички

Незалежно від того, чи хочете ви досягнути успіху в наданні презентацій, написанні ефективних електронних листів або спілкуванні з колегами та діловими партнерами, виберіть один із наших курсів, щоб розвинути ваші професійні навички з нашими висококваліфікованими тренерами. 

Наші курси з розвитку професійних навичок не фокусуються на розвитку навичок англійської мови, хоча ви разом з тим будете вдосконалювати і бізнес англійську. Ці курси радше розраховані на всіх, хто потребує сильних комунікативних навичок для досягнення успіхів в проектах, робочих стосунках та роботі в командах.

Відразу застосовуйте свої знання на робочому місці після проходження одного з наших 8-модульних курсів: прокачайте ті навички, які вам найбільше потрібні. 

Обирайте один або декілька курсів, виходячи з того, наскільки інтенсивно ви хотіли б навчатися. Онлайн-навчання з викладачами в режимі реального часу дає вам можливість навчатися в будь-якому місці. 

Скористайтеся практичними рішеннями через реалістичні та оригінальні комунікативні вправи, кейси та плани дій, які можна використовувати на робочому місці. Наші модульні навчальні програми забезпечують чіткий шлях навчання, формуючи навички протягом курсу. Учасники отримують відгуки тренерів та одногрупників, а також самостійно розмірковують над постановкою цілей, відслідковують свій результат навчання та планують як реалізувати придбанні знання на своєму робочому місці.

Вчіться з професіоналами на наших курсах, які були розроблені з урахуванням консультацій бізнес-експертів з усього світу. Актуальність інформації забезпечена також останніми академічними дослідженнями в цій галузі. Наші висококваліфіковані та досвідчені тренери пройшли спеціальну підготовку з викладання професійних навичок, а також використання методів, які ефективно навчають цим навичкам.

Наші тренери: 

Анна Белова

Викладач корпоративних курсів, Британська Рада, Київ

Спеціаліст з викладання курсу «Професійні Навички», менеджер проектів. Викладає курси англійської мови корпоративним клієнтам, проводить тренінги дистанційно та в режимі реального часу.

Ступінь магістра (філологія: англійська та німецька мови), Санкт-Петербурзький Державний Університет. Cертифікати: Twin School (London), Cambridge CELTA

Ганна Шагіна 

Координатор курсів для дорослих та корпоративних курсів, Британська Рада, Київ 

Спеціаліст з викладання корпоративних курсів, підготовки вчителів, проведення онлайн-семінарів та семінарів в класі, розробки курсів з розвитку професійних навичок. 

Магістр (з відзнакою) англійська та німецька мови, диплом Trinity в TESOL, Кембридж, CELTA 

Деталі курсу: 

Рівень знання мови: В2 та вище 

Формат курсу: онлайн у віртуальних класах з тренером в режимі реального часу. Кількість студентів у групі: від 6 до 12. Стандартний курс триває 12 годин і розділений на 8 модулів. Кожний з модулів триває 90 хвилин. Курс викладається протягом 4 тижнів, з розрахунку 3 години на тиждень в суботу або неділю.

Ділове письмове спілкування

Про курс з ділового письмового спілкування

Цей курс допоможе вам покращити якість ваших щоденних електронних листів за короткий час, а також поглибить ваше розуміння фундаментальних особливостей сучасної письмової бізнес-комунікації. Протягом курсу ви розглянете свої власні бізнес-кейси, отримаєте зворотний зв’язок від свого тренера та учасників курсу, що дозволить вам покращити свої навички.

Вам варто відвідати курс, якщо:

  • Ваш рівень володіння англійською мовою - принаймні вище середнього;
  • Ви хотіли б писати та відповідати на типові бізнес листи впевнено та ефективно;
  • Ви хочете розвинути ґрунтовні навички письмової бізнес-комунікації.

Наприкінці курсу ви покращите такі вміння:

  • Планувати, структурувати, писати та редагувати листи, щоб вони були лаконічні, зрозумілі адресату та спрямовані на виконання поставленого завдання;
  • Адаптувати листи під різних реципієнтів та контекстів задля підтримання хороших стосунків;
  • Планувати, писати та редагувати документи, враховуючи загальноприйняті норми сучасної письмової бізнес-комунікації.

Структура курсу:

Основи написання листів

  • Визначення прийнятних та неприйнятних особливостей письмового ділового спілкування
  • Визначення ефективності листа
  • Аналіз впливу ваших листів на читача

Основи письмового ділового спілкування

  • Особливості ефективного письмового ділового спілкування
  • Процес написання - POWER
  • Оцінювання зразків письмового ділового спілкування

Написання формальних листів

  • Дотримання структури формального листа
  • Написання ефективних вступних та завершальних частин
  • Зміна стилю висловлювання у проханні вжити заходів

Написання листів у ввічливій дружній тональності

  • Що робить тональність більш або менш формальною?
  • Вибір стилю висловлювання, що створює зв’язок з читачем
  • Використання активного і пасивного тону

Як перевірити, чи можна процес написання вважати завершеним?

  • Відбір контенту з урахуванням мети та адресата
  • Структурування ваших документів
  • Отримання очікуваного результату

Написання ланцюга послідовних листів

  • Використання позитивної тональності при написанні ланцюга послідовних листів
  • Надсилання нагадувань та контрольних листів
  • Прийняття рішень в разі відсутності відповіді зі сторони респондента

Написання ефективних відповідей

  • Використання навичок читання
  • Перевірка розуміння
  • Організація відповідей

Лаконічна комунікація у письмовому діловому спілкуванні

  • Забагато чи замало?
  • Довжина речень та абзаців
  • Стратегії скорочення речень та абзаців

Навички ділової комунікації

Про курс з розвитку комунікативних навичок

Цей курс в основному спрямований на практичне вдосконалення навичок, необхідних для ефективної комунікації з бізнес-партнерами. Курс допоможе вам опанувати найважливіші вміння, що необхідні для проведення успішних перемовин. Ви зможете побудувати високоефективні відносини з колегами, клієнтами та менеджерами, а також обговорите як викладати свої думки зрозуміло та цілеспрямовано доносити їх до всіх членів колективу. Протягом курсу ви поділитеся своїм досвідом та візьмете участь у низці рольових ігор та завдань, щоб відразу застосувати нові навички на практиці.

Вам варто записатися на курс, якщо

  • Ваш рівень володіння англійською мовою - принаймні вище середнього;
  • Ви хотіли б навчитися вести ділову комунікацію більш ефективно;
  • Ви хотіли б вести переговори більш упевнено.

Наприкінці курсу ви зможете:

  • Вести ділове спілкування з колегами задля досягнення бізнес-цілей та побудови ефективних ділових стосунків;
  • Адаптувати свою комунікацію, беручи до уваги потреби інших учасників ділової комунікації, що уможливить довготривалу співпрацю та високу продуктивність;
  • Уникати типових мовних помилок під час ділового спілкування у звичних робочих ситуаціях;
  • Робити успішні, заздалегідь непідготовлені ділові доповіді.

Структура курсу

Основи навичок комунікації:

  • Визначення особливостей ефективної комунікації
  • Аналіз впливу ефективної комунікації в бізнесі
  • Аналіз основних відносин, які необхідно підтримувати для ефективної бізнес-комунікації

Комунікативний вплив:

  • Розуміння значення “3Vs” в комунікації
  • Визначення пріоритетів у комунікації з ключовими партнерами
  • Ефективна комунікація суті повідомлення

Особливості ефективної комунікації

  • Ефективна комунікація задля досягнення взаєморозуміння
  • Визначення ефективних способів ставити запитання
  • Використання воронки запитань задля кращого розуміння ситуації

Ефективна комунікація у важких ситуаціях

  • Комунікативна асертивність
  • Позитивна відмова
  • Конструктивний зворотний зв'язок

Використання запитань

  • Визначення потреб співбесідника
  • Прохання про допомогу та пропозиція допомогти
  • Перевірка розуміння та заохочення згоди

Особливості ділових промов

  • Особливості ділових промов, що надихають
  • Використання засобів для ділових промов, що надихають

Планування перемовин

  • Позиції та інтереси
  • Ідеальне завершення, підсумок та альтернативне завершення
  • Врахування відмінностей

Прийняття рішень

  • Ефективні запитання
  • Складання списку альтернативних рішень
  • Визначення найкращого рішення

Розклад

Ділове письмове спілкування 

  • 3 березня, 2021 — 26 березня, 2021 

Середа та п'ятниця о 19:30 - 21:00  

  • 3 квітня, 2021 — 24 квітня, 2021 

Субота о 9:30 - 11:00 та 11:30 - 13:00

Навички ділової комунікації 

  • 6 березня, 2021 — 27 березня, 2021 

Субота о 9:30 - 11:00 та 11:30 - 13:00

  • 31 березня, 2021 — 28 квітня, 2021 

Середа та п'ятниця о 19:30 - 21:00

Ціни та знижки 

Ціна за 8-модульний курс 5400 гривень.

  • 5% знижки на придбання наступного повного курсу 
  • 10% знижки на покупку більше двох курсів одночасно