Ми знаємо, що вивчення мови є найбільш ефективним, коли учні одержують насолоду від процесу та беруть активну участь у заняттях. Ми також знаємо, що діти найкраще вчаться тоді, коли їхні батьки проявляють інтерес та залучені у їхнє навчання.

Наші принципи

Британська Рада надає своїм учням ефективний і стимулюючий досвід вивчення англійської мови. Ми допомагаємо всім своїм учням повністю розкрити їх потенціал, поважаємо їх унікальність і заохочуємо до активної участі у власному навчанні. Наші навчальні програми забезпечують безперервність процесу навчання і прогрес для кожного учня, не зважаючи на вік, з якого він почав вивчати англійську мову з Британською Радою.

Структура курсів для дітей

  • Курси для наших молодших студентів базуються на розподілі за віковими групами: Primary Plus для дітей 6-10 років, Secondary Plus для дітей 11-13 років, Upper Secondary Plus для підлітків 14-17 років. Після досягнення вашою дитиною вісімнадцятирічного віку, вона може приєднатися до дорослої групи з наступного академічного семестру або, якщо побажає, одразу після дня свого народження.

Усі вікові групи також поділяються за рівнями.

Структура навчального року: один навчальний рік для дітей усіх вікових категорій складається з 96 астрономічних годин, розділених на два семестри по 48 годин. Практично всі рівні Загальноєвропейської Системи Оцінювання (CEFR)  для учнів молодшого віку тривають два академічні роки (див. таблицю нижче з переліком рівнів для різних вікових груп).

  • Літні інтенсивні курси в червні, липні та серпні проводяться після другого семестру. 
  • Свята Британської Ради не завжди збігаються зі шкільними канікулами, тож, будь ласка, уважно перевіряйте наш календар.

Календар 2022-2023

Перший семестр 2022-2023 рр.: 6 вересня 2022 р. – 18 січня 2023 р.

Дати початку першого семестру:

Заняття в понеділок та четвер – 5 вересня 2022 р.

Заняття у вівторок та п'ятницю – 6 вересня 2022 р.

Заняття у середу та суботу – 7 вересня 2022 р.

Заняття у суботу – 10 вересня 2022 р.

Дати закінчення першого семестру:    

Заняття в понеділок та четвер – 16 січня 2023 р.

Заняття у вівторок та п'ятницю – 17 січня 2023 р.

Заняття у середу та суботу – 18 січня 2023 р.

Заняття у суботу – 14 січня 2023 р.

Другий семестр 2022-2023 рр.:

19 січня 2023 р. – 16 травня 2023 р.

СВЯТА ТА ВИХІДНІ

14 жовтня 2022 року: День захисника Вітчизни

16 листопада 2022 року: День Батьківських зборів

19 грудня 2022 року – 9 січня 2023 року: Різдвяні канікули

8 березня 2023 року: Міжнародний жіночий день

11 квітня 2023 року: День Батьківських зборів

16 (17) квітня 2023 року: Великдень

1 травня 2023 року: День праці

9 травня: День пам'яті та примирення

Навчальний прогрес

  • Ми використовуємо регулярне поточне оцінювання набутих знань та вмінь (4 базових навички – мовлення, аудіювання, читання та письмо – та практичні міні-завдання), щоб відстежувати прогрес вашої дитини та активно заохочувати її до осмислення процесу свого навчання.
  • Наприкінці кожного семестру учні отримують звіти про свій прогрес. Звіти відображають прогрес вашої дитини в різних областях та містять коментарі вчителя.
  • Двічі на рік ми проводимо Батьківські дні, на яких ви маєте можливість обговорити з викладачем успіхи вашої дитини. 
  • Успішне завершення рівня залежить від прогресу вашої дитини, роботи в класі та поза ним, а також відвідування (обов’язковим є відвідання 80% всіх занять. Це означає, що дитина може пропустити не більше 12 уроків протягом навчального року). У виняткових випадках можливий гнучкий підхід до вирішення цього питання.
  • На останньому уроці курсу ми вручаємо підсумковий сертифікат про закінчення курсу. Будь ласка, зауважте, що даний сертифікат видається лише один раз та в одному примірнику.
  • Наприкінці навчального року викладач дає рекомендацію щодо наступного рівня. Якщо учень не продемонстрував достатній прогрес, ми наполегливо радимо батькам розглянути можливість проходження ним літнього інтенсивного курсу або продовження навчання на тому ж рівні. 

Домашня робота та позакласне навчання

  • На кожному уроці, з метою закріплення пройденого матеріалу, ваша дитина отримуватиме домашнє завдання. Детальні відомості про завдання учні вноситимуть у розділ «Домашнє завдання» своїх робочих зошитів від Британської Ради. Учні Primary Plus окрім цього отримують доступ до онлайн-завдань на порталі Primary Plus.
  • Для розвитку навичок вашої дитини протягом усього року ми проводимо конкурси Reading Time («Читацький виклик») і Writing of the Month («Твір місяця»).
  • Велику кількість навчальних ресурсів для своєї дитини ви можете знайти на нашому веб-сайті «Learn English»:

http://learnenglishteens.britishcouncil.org/

http://learnenglishkids.britishcouncil.org/ 

Ви граєте важливу роль у вихованні своєї дитини, тому ми хотіби б, аби ви:

  • Перевіряли записи в розділі «Домашнє завдання» і пересвідчувалися, що ваша дитина виконала домашнє завдання на наступний урок. Напишіть в розділі про домашнє завдання свої зауваження до нього або попросіть про зустріч з викладачем вашої дитини, якщо вам довелося допомагати їй, або якщо вона вважає, що домашнє завдання було надто складним.
  • Підтримували дитину в навчанні та заохочували її брати участь у конкурсах Reading Time («Читацький виклик») і Writing of the Month («Твір місяця»).
  • Якщо ваша дитина навчається на курсі Primary Plus, домашня робота виконується на онлайн-порталі, а після успішного завершення завдання в якості нагороди ваша дитина отримає доступ до гри або відео.

Викладачі Британської Ради

Ми залучаємо викладачів англійської мови з міжнародно визнаною кваліфікацією в галузі викладання англійської мови, які володіють знаннями, навичками та досвідом для розвитку розмовних навичок та стратегій навчання у наших учнів. Наші викладачі постійно розвиваються професійно, а також користуються підтримкою команди академічних менеджерів, з метою забезпечення якісного навчання для кожного учня.

  • Наші викладачі розуміються на особливостях розвитку та інтересах дітей різного віку.
  • Учні та викладачі у класі розмовлятимуть англійською. Викладачі наполягатимуть на тому, щоб у класі ваша дитина використовувала англійську, при чому не лише для під час виконання завдань, але й протягом усього періоду спілкування під час уроку. Наші вчителі заохочують учнів до активної участі в навчанні та заняттях, що сприяє змістовному спілкуванню та ефективному навчанню.
  • Британська Рада є роботодавцем, який сповідує політику рівних можливостей і не дискримінує людей за віком, статтю, національністю, расою чи сексуальною орієнтацією. Ми пишаємося тим, що команда наших викладачів складається з різноманітних особистостей, і вважаємо це великою перевагою.

Точність інформації та зворотній зв'язок

Точність інформації

Будь ласка, переконайтесь у правильності ваших контактних даних у наших системах. Для цього, будь ласка, зверніться до нашого співробітника зі служби підтримки клієнтів. У разі, якщо нам терміново необхідно зв'язатися з вами, ми зробимо це за вказаними телефоном або електронною поштовою адресою.

Зворотній зв'язок 

Нас завжди цікавить ваша думка про наші курси та послуги.

Якщо у вас виникла проблема, з’явилась пропозиція чи скарга стосовно занять, найкращим вирішенням буде обговорити їх з вашим викладачем. Якщо ви вважаєте, що вам буде важко пояснити суть питання англійською мовою, ми завжди знайдемо для вас перекладача.

Ви також маєте можливість спілкуватись з нами за допомогою:

  • електронної пошти для зворотного зв'язку info@britishcouncil.org.ua
  • форми зворотного зв'язку, доступної на веб-сайті
  • двох батьківських зборів восени та навесні.
  • опитувань задоволеності клієнтів, які надсилаються вам двічі на рік, з метою з'ясувати, наскільки ви задоволені послугами, та почути ваші думки.
  • фокус-груп: студенти/батьки, що представляють клас, зустрічаються з командою менеджерів, щоб висловити свої думки щодо наших послуг і внести пропозиції щодо їхнього можливого поліпшення.

Крім того, наша команда по роботі з клієнтами та менеджери завжди готові обговорити з вами будь-який аспект діяльності Британської Ради.

Політика позитивної дисципліни

Більшість наших учнів є відповідальними, добре поводяться і допомагають нам підтримувати сприятливу навчальну атмосферу на уроках.

Ми наголошуємо, що учні несуть відповідальність за наслідки власних дій, і сподіваємось, що їх поведінка під час знаходження у Британській Раді буде позитивною.

Ми орієнтовані на заохочення гарної поведінки в класі. Ми уникаємо покарань у відповідь на погану поведінку/погану академічну успішність через ефект, який подібні методи справляють на розвиток дітей.

На початку курсу ми відводимо певний час, щоб пояснити та узгодити правила поведінки в класі, а також запровадити чітку структуру уроку, щоб учні пам’ятали, яка поведінка на заняттях є прийнятною.

Наші правила:

  1. Дотримуйтесь вказівок вчителя.
  2. Слухайте вчителів, співробітників та інших учнів.
  3. Дозволяйте всім висловлювати свою думку та брати участь у роботі в класі.
  4. Поважайте та захищайте кожного.

Ми будемо:

  • вчити дітей, що в Британській Раді кожна людина є важливою.
  • знайомити дітей з правилами гарної поведінки в класі.
  • вживати заходів проти будь-яких форм насильства і повідомимо вас, якщо ваша дитина зазнала знущань.
  • обговорювати поведінку вашої дитини лише з вами (а не з іншими батьками).
  • говорити з вашою дитиною, якщо її поведінка є деструктивною, і пояснимо їй, чому вона неприйнятна.

Неприйнятна поведінка

• Перешкоджання навчанню інших студентів

• Грубість або агресивність 

• Неповага до викладача

• Знущання

• Пошкодження майна

• Систематичне невиконання інструкцій

У випадку, коли поведінка дитини не відповідає нашим очікуванням, ми вживаємо низку наступних заходів.

  1. Викладач говорить з учнем.
  2. Викладач говорить з батьками. 
  3. Викладач говорить зі старшим викладачем та погоджує договір про покращення поведінки, який передається батькам на підпис, і на підставі якого ми будемо спостерігати за поведінкою учня протягом десяти уроків. Якщо після будь-якого з цих етапів поведінка дитини покращується, ми більше не повертаємося до цього питання. Якщо учень продовжує поводитися погано, його відраховують з курсів Британської Ради без відшкодування фінансових витрат.

Безпека ваших дітей – завдання нашої політики захисту дітей

Британська Рада пройшла атестацію на створення безпечних умов для навчання дітей.

Ми гарантуємо, що в процесі навчання всі студенти та їх родини почуватимуться залученими до навчального процесу в безпечному середовищі, де їхня думка справді важлива. 

Ми гарантуємо, що наш фізичний та цифровий простори безпечні та надійні.

Ми дотримуємось чіткої політики щодо безпеки, правил поведінки та розмаїття. 

Декларація політики захисту дітей

Британська Рада переконана, кожна дитина у світі є важливою. Діти є головним пріоритетом, оскільки їх унікальна відвертість і готовність обмінюватися знаннями та ідеями можуть суттєво зміцнити довіру та закласти фундамент майбутніх стійких змін в усьому світі. 

Захист дітей – справа кожного. Ми визнаємо, що наш фундаментальний обов'язок – піклуватися про всіх дітей, з якими ми спілкуємось, а також захищати їх від насильства. Ми прагнемо досягти цього шляхом дотримання законів про захист дітей в країнах, де ми працюємо, а також дотримання положень Конвенції ООН про права дитини 1989 року, яка є міжнародно-правовою основою, що визначає конкретні права дитини.

Британська Рада підтримує положення про те, що всі діти мають право бути захищеними від будь-яких форм насильства, як це передбачено статтею 19 Конвенції ООН про права дитини 1989 року. Терміном «дитина» в Британській Раді визначається кожна людська істота до досягнення нею 18-річного віку (стаття 1 Конвенції), незалежно від віку повноліття в країні, де перебуває дитина, або в її рідній країні.

Британська Рада зобов'язується:

  • цінувати, поважати та дослухатись до дітей
  • забезпечувати всі необхідні перевірки при підборі персоналу
  • розповсюджувати інформацію про захист дітей та застосовувати її на практиці разом з дітьми та батьками/опікунами

Ми будемо:

  • піклуватися про вашу дитину весь час, з моменту її приходу на заняття до моменту, коли ви її заберете.
  • дозволяти вашій дитині самостійно залишати приміщення лише у випадку, якщо ви підтвердили нам такий дозвіл (для дітей віком від 11 років).
  • дозволяти вашій дитині залишати приміщення лише з тими людьми, яких ви вказали.
  • повідомляти вам, якщо ваша дитина завдасть собі шкоди. 

Ми б хотіли, щоб ви:

  • Приводили та забирали свою дитину вчасно.
  • Заповнили бланк-дозвіл, у якому вказали, хто матиме право забирати вашу дитину (ви можете вказати трьох «уповноважених опікунів»)
  • Назвали трьох «уповноважених опікунів», які матимуть право забирати вашу дитину, якщо їй уже виповнилось 11 років.
  • Поставили нас до відома, якщо ваша дитина буде відсутня на одному або декількох уроках.

Правила для батьків та учнів

Згідно з нашою політикою захисту дітей, батьки мають дотримуватися наступних правил у будь-якому з наших приміщень:

  • батькам не дозволяється входити до аудиторії, в якій є діти, крім випадків, коли присутній там викладач їх запросить.
  • батьки не повинні робити зауваження чужим дитям. Якщо у вас є скарга щодо іншої дитини, про це слід повідомити керівництву.
  • згідно з політикою Британської Ради щодо захисту дітей, батьки або опікуни зобов'язані забирати дітей віком до 11 років після заняття. 
  • якщо вашу дитину регулярно забиратиме водій або третя особа, це слід зазначити у формі «Дозвіл залишати приміщення».
  • якщо вашій дитині потрібно піти з уроків раніше, про це слід письмово проінформувати Британську раду перед початком занять. У виняткових випадках дозвіл може бути отриманий після телефонного дзвінка та письмового повідомлення від батьків згодом.
  • батькам забороняється надавати своїм дітям зброю для самооборони.
  • не чекайте дітей в коридорах і аудиторіях – зона очікування знаходиться на першому поверсі.
  • чекати на дитину в коридорі, можна не раніше, ніж за 5 хвилин до закінчення уроку.
  • поводьтеся тихо та спокійно в коридорах.
  • залишайте верхній одяг на настінній вішалці в класній кімнаті.
  • не вживайте їжу в аудиторіях чи коридорах.
  • не знімайте відео та не фотографуйте дітей у класах.
  • зверніться до одного з наших супервайзерів на поверсі, якщо ви потребуєте допомоги.

З усіма питаннями, що виникли, будь ласка, звертайтеся до нас.

Дозвіл залишати приміщення

Ми гарантуємо, що під час перебування в Британській Раді діти знаходяться під постійним наглядом, і що після закінчення занять діти молодше 11 років будуть повернені батькам або опікунам.  

Якщо ваша дитина молодша 11 років:

1. Ви повинні заповнити форму, в якій слід вказати імена та контактні дані трьох «уповноважених опікунів», яким ви надаєте дозвіл забирати вашу дитину із занять.

2. Після уроків ми запросимо «уповноваженого опікуна» до класної кімнати, де, після пред’явлення викладачеві (або нашому співробітнику) документа із фото, він зможе забрати дитину.

3. Якщо жодного документа надано не буде, ми зателефонуємо вам і попросимо підтвердити особу, яка прийшла забрати дитину, перш ніж дозволити дитині залишити приміщення. Якщо опікун не забере дитину в коридорі, її буде доправлено до зони очікування для учнів молодшого віку на нижньому поверсі, звідки її можна буде забрати. Будь ласка, майте на увазі, що ми не надаємо послуг з догляду за дітьми поза навчальними годинами, і забирайте свою дитину вчасно.

Якщо вашій дитині вже виповнилось 11 років:

1. Ваша дитина може залишати приміщення самостійно.

2. Ви можете скористатися тією ж процедурою, яка діє для дітей віком до 11 років, якщо не хочете, щоб ваша дитина залишала приміщення Британської Ради без нагляду.

 

Політика рівних можливостей і розмаїття

Британська Рада неухильно дотримується політики рівних можливостей та розмаїття. Рівність можливостей полягає в чесному та справедливому ставленні до людей, створенні такого робочого середовища і таких умов у суспільстві, які заохочують розмаїття та сприяють гідності.

Це також стосується спроб встановити баланс та проконтролювати, щоб відносини з клієнтами, замовниками та постачальниками будувались конструктивно й таким чином, щоб вони не призводили до необґрунтованої дискримінації та забезпечували належну інклюзивність.

Наша політика рівних можливостей говорить про неприпустимість жодної дискримінації щодо нашого персоналу або клієнтів, споживачів та партнерів за такими ознаками, як  вік, інвалідність, стать, включаючи трансгендер, наявність ВІЛ/СНІД статусу, сімейний стан, включаючи одностатеві шлюби, вагітність і материнство, політичні уподобання, раса/етнічна приналежність, релігія і переконання, сексуальна орієнтація, соціально-економічний стан, робочий графік, а також на підставі наявності або відсутності у них утриманців або на основі будь-яких інших необґрунтованих підстав. 

Стосунки з людьми, з якими ми працюємо, базуються на засадах справедливості, гідності та поваги, ми ставимось до кожної дитини однаково та не допускаємо жодного прояву дискримінації на наших заняттях.

Насильство

У Британській Раді ми робимо все, щоб допомогти дітям, які страждають від будь-якого виду насильства. Насильство може бути:

1. Фізичним

2. Емоційним

3. Сексуальним

4. Нехтування

Якщо ви вважаєте, що дитина страждає від насильства та знущань, будь ласка, повідомте про це свого викладача, службу підтримки, старшого викладача або зверніться за телефоном:

Національна гаряча лінія із захисту дітей: 0 800 500 225

З понеділка по п'ятницю: з 12:00 до 20:00

Субота: з 12.00 до 16.00

Політика протидії булінгу

Протидія булінгу

У Британській Раді в Україні ми прагнемо створити безпечне й гостинне середовище для наших учнів і персоналу. Насильство будь-якого виду є неприйнятним в Британській Раді в Україні. Якщо ваша дитина зазнала знущань або стала свідком насильства, ми радимо їй розповісти  про це викладачеві, представникам відділу по роботі з клієнтами або батькам. Будь-яке насильство, свідками якого стали наші співробітники або про яке повідомили ви чи ваша дитина,  буде сприйняте з усією серйозністю, а його розгляд відбуватиметься оперативно та ефективно.

Що таке булінг?

Булінг – це свідоме та систематичне завдання емоційної чи фізичної шкоди іншим, яке може здійснюватися у багатьох формах. Наприклад:

• фізичне: удари, поштовхи, стусани, укуси, привласнення речей інших учнів тощо.

• словесне: давання образливих прізвиськ, кепкування з чужих помилок, неприємні зауваження на чиюсь адресу.

• непряме: ігнорування однокласника, обговорювання когось пошепки, усунення інших учнів від спільної діяльності тощо.

• цифрове: непрямі або словесні знущання з використанням мобільних телефонів (SMS) та Інтернету (соціальні мережі, електронні листи тощо).

Чому важливо реагувати на булінг?

Діти приходять до нас, щоб навчатися, і для цього мають почуватися в класі безпечно. Якщо діти відчувають будь-яку загрозу, вони припиняють вчитися і не бажають відвідувати курси. Діти, особливо в молодшому віці, чутливі до емоційного та фізичного стресу, а наслідком насильства може стати значний негативний вплив на їхній особистісний та академічний розвиток.     

У Британській Раді в Україні ми робимо акцент на створенні безпечного для дітей навчального середовища.

Як ми реагуємо на повідомлення про булінг?

Після отримання повідомлення про насильство ми негайно розглянемо інцидент, навіть якщо ваша дитина повідомила про нього таємно – це є частиною нашої політики захисту дітей, спрямованої на створення безпечного й гостинного середовища для всіх наших учнів. Ми можемо вдатися до наступних кроків:

  1. Незначний інцидент, що трапився вперше: викладач розглядає його, спілкуючись з обома сторонами та, можливо, з батьками.
  2. Перше повторення незначного інциденту: до його обговорення залучаються батьки обох сторін.
  3. Друге повторення незначного інциденту: батьки обох сторін зустрічаються зі старшими викладачами для обговорення інцидентів і дій, до яких слід вдатися.

До кроків дисциплінарного впливу  можуть бути включені договір про поведінку, заборона на відвідування одного чи  декількох занять, а також відрахування з курсів Британської Ради без фінансового відшкодування.

Учень, який зазнав насильства, отримає підтримку та матиме змогу обговорити все, що сталося,  з нашим співробітником на свій вибір, отримає допомогу та постійну підтримку викладача в класі, що допоможе йому відновити впевненість у собі.

Учень, який знущався з когось, буде залучений до обговорення того, що сталося. Це допоможе з’ясувати, чому він/вона це зробили, а також нагадати учню, що така поведінка є неправильною і неприйнятною. Про інцидент також будуть проінформовані його/її батьки/опікуни, які мають допомогти  дитині змінити своє ставлення.

Як ми запобігаємо булінгу?

Всі наші викладачі є експертами в питаннях політики захисту дітей і протидії булінгу і знають, яких заходів вжити для їх дотримання.

  • для учнів всіх рівнів будуть проведені презентації для ознайомлення з нашою політикою, до того ж на початку кожного навчального року з учнями обговорять, якою має бути їхня поведінка.
  • наочні матеріали, що висвітлюють основні принципи нашої політики, розміщені на кожному поверсі будівлі Британської Ради.
  • всі учні та батьки будуть проінформовані про можливі наслідки насильства, включно з відрахуванням без фінансового відшкодування.
  •  учням пояснять як повідомити про булінг, а  наші співробітники отримають відповідні настанови щодо того, як підтримувати дітей і допомагати їм у випадку необхідності повідомити про булінг.

Політика Навчального центру British Council щодо мобільних пристроїв

Під мобільними пристроями ми маємо на увазі:

  • Мобільні телефони та смартфони
  • Планшети
  • Портативні комп’ютери 
  • Ноутбуки
  • Будь-який інший пристрій, який дозволяє отримати доступ до Інтернету.

У Київському Центрі Британської Ради учні зобов’язані відповідально користуватися своїми мобільними пристроями; ця політика визначає, як учням або їх батькам зробити користування своїми мобільними пристроями безпечним.

  • Користування мобільними пристроями є допустимим в Навчальному центрі, але Британська Рада не несе відповідальності за будь-які втрачені, викрадені або пошкоджені пристрої.
  • Ви не можете використовувати публічну мережу WiFi Британської Ради, оскільки вона не призначена для осіб віком до 18 років.
  • Мобільні пристрої повинні знаходитись у беззвучному режимі та не відволікати від роботи в класі.
  • Не дозволяється здійснювати голосові дзвінки або відповідати на них, або надсилати/читати особисті повідомлення під час занять у класі.
  • Будь ласка, вийдіть з класу, якщо вам потрібно зробити терміновий дзвінок.
  • Мобільні пристрої час від часу використовуються в класі. У цьому випадку ви повинні дотримуватися інструкцій вчителя.
  • Вчитель попередить вас або забере ваш телефон на час уроку, якщо ви користуєтесь ним надто часто.
  • Ви в жодному разі не повинні використовувати свій мобільний пристрій з метою булінгу або заподіяння шкоди іншим особам.
  • Поважайте особистий простір кожного та не використовуйте свій мобільний телефон з метою аудіо-/відео-записів у туалетах.
  • Не завантажуйте фотографії або відео в соціальні мережі без дозволу тих, хто присутній на фото або відео.
  •  Не фотографуйте і не знімайте відео інших людей за допомогою вашого мобільного пристрою без попередньо отриманого дозволу (це можна робити лише за згоди інших дітей).

Найпоширеніші запитання

Скільки учнів буде в класі моєї дитини?

Прагнучи створити для вас найкращі умови для навчання, ми беремо до уваги два фактори:

  • середній розмір групи для ефективного навчання
  • розмір класного приміщення

Чисельність наших груп для учнів віком 6-7 років – максимум 10 осіб, в кожному класі  також присутні вчитель та класний помічник; чисельність групи для учнів віком від 8 до 17 років – у середньому 14 осіб.

Чи можу я обирати викладача?

Ні. Британська Рада є роботодавцем, що сповідує політику рівних можливостей. Всі наші викладачі – професіонали, які мають відповідний досвід незалежно від національності. Студенти мають усвідомити, що вони обирають курси, а не викладачів.

Що робити, якщо в мене виникла проблема?

Пам'ятайте: якщо у вас виникли будь-які питання, ви можете обговорити їх зі своїм вчителем або співробітником команди з якості обслуговування клієнтів (Customer Excellence Team) або надіслати електронний лист на адресу info@britishcouncil.org.ua.

Сподіваємося, що Вам подобається співпрацювати з Британською Радою.