На будь-якому ринку, що розвивається, творчі люди стикаються з труднощами, яких вони навіть не могли уявити. В Україні програма Британської Ради Fashion DNA покликана вирішувати ці проблеми шляхом надання найкращої професійної допомоги в галузі моди. Протягом останніх трьох років міжнародний досвід і професіоналізм лідерів fashion-індустрії з Великої Британії, які виступили в якості партнерів програми, стали неоціненною допомогою для молодих українських дизайнерів і сприяли її ефективності.
У 2015 році Fashion DNA зосередилась на питаннях фірмового стилю для того, щоб допомогти молодим брендам з розробкою малобюджетних брендингових і комунікаційних кампаній. В Україні брендинг традиційно вважається розкішшю і, з огляду на малу кількість бренд-консультантів, що працюють у сфері моди, є майже недоступним.
Але під керівництвом досвідчених британських експертів з брендингу — агентства Foxall Studio — українські дизайнери отримали таку необхідну їм допомогу. Foxall запропонували свою експертизу і, залучивши вісьмох дизайнерів разом з фотографами, ілюстраторами та художниками, продемонстрували, як за 48 годин можна створити модний zine. Це креативне завдання продемонструвало брендинг у дії і навіть у такому простому вигляді довело свою цінність для творчого процесу.У 2016 році Fashion DNA мала на меті налагодити більш тісні зв'язки між магазинами, молодими дизайнерами та їх продукцією. Через те, що дизайнерибули недостатньо представлені в роздрібній торгівлі, вони майже не мали змоги вдосконалити свої бізнес-навички. У програмі взяли участь Кеті Джейн Роуз (директор, Bridge Co.) і Кріста Ґрандейн (менеджер з продажів британського бренду Teatum Jones), які впродовж шести місяців надавали українським дизайнерам менторську підтримку. Вони організовували семінари з розвитку бізнесу, зосереджуючи увагу на бізнес-плануванні та стратегіях продажів. Для того, щоб закріпити набуті знання і застосувати на практиці нові навички, ментори залучили до творчої співпраці британського художника-декоратора Філіпа Купера. В результаті цієї програми в модних бутиках по всьому Києву з’явилися декілька вітринних експозицій.