Перша постановка «Отелло» на сцені сучасного «Глобусу» була одним із хітів перших років правління Домініка Дромґула як художнього керівника театру. Головною запорукою успіху вистави стала виняткова робота акторського дуету виконавців, які зіграли головного героя та його підступного лейтенанта Яго. 

Цей «Отелло», незважаючи на ренесансні костюми, абсолютно сучасний за емоціями та театральною естетикою. Режисер Вілсон Мілам, відомий постановками сучасних драматургів на кшталт Трейсі Леттса і Мартіна МакДони, не соромиться витягати на сцену насильство не тільки психологічне, а й буквальне: сцена дуелі Кассіо і Родріго і передсмертні судоми Дездемони, яка чіпляється за життя — найударніші епізоди вистави. Постійні в сучасному театрі натяки на двозначну сексуальність Яго відіграні Дромґулом у сцені поцілунків злодія та Емілії.