Програма та методологія

Започаткування бізнесу може видаватися складним і лячним процесом, особливо для представників культурного сектору. Протягом останнього десятиріччя британська агенція з питань бізнесу та технологічних інновацій Nesta досліджувала конкретні потреби підприємців, які працюють у креативних індустріях. У результаті було створено Посібник для креативного підприємництва – ресурс, що крок за кроком допомагає творчим людям спланувати, побудувати та проcувати новий креативний бізнес. Посібник пропонує методику розробки, тестування і перетворення творчих ідей на реальний бізнес.  

Саме посібник став основою для наших тренінгів, які сприяють ефективнішому поширенню методології серед креативних бізнесів та стартапів по всьому світу. Інструментарій уже застосовували сотні успішних креативних підприємців у Нігерії, Бразилії, ОАЕ, Росії, В’єтнамі, Македонії, Албанії, Туреччині, Китаї, Ізраїлі та Україні.

Наразі ми працюємо над українською версією посібника. Вона стане доступною на нашому сайті напочатку 2017 року.

Зміст тренінгу

Тренінг дозволить учасникам розвинути свої ідеї та оцінити їхню перспективність, а також здобути та зміцнити навички ведення бізнесу. Під час тренінгу молоді підприємці матимуть нагоду здійснити поетапне бізнес-планування та за допомогою спеціальної вправи розробити мапу розвитку свого проекту. 

У ході/за результатами програми учасники зможуть:

  • визначити портрет своїх споживачів: зрозуміти їхню купівельну спроможність і шляхи доступу до них;
  • краще зрозуміти свої особисті цінності та підприємницькі амбіції;
  • навчитися зберігати баланс між своїми захопленнями і талантами та економічними мотивами;
  • сформувати чітку місію, що узагальнює їхні прагнення у бізнесі;
  • зрозуміти, у чому виражатиметься успіх їхнього бізнесу;
  • розуміти взаємозв’язок між бізнесом, очікуваннями споживачів і якостями продукту/послуги;
  • дослідити різні типи відносин, необхідні у чотирьох ключових площинах бізнес-діяльності: Генератор, Виконавець, Дистриб’ютор і Споживач;
  • дізнатися більше про стратегії ціноутворення;
  • визначити ключові елементи, необхідні для налагодження зв’язку зі споживачами;
  • зрозуміти важливу роль фінансів у контролюванні бізнес-діяльності;
  • розробити власний план витрат для початкової стадії бізнесу;
  • дізнатись про рух коштів та управління фінансами.

PwC організовує для учасників додатковий – четвертий день тренінгу, присвячений локальному контексту та основним умовам ведення бізнесу в Україні. Серед тем: реєстрація підприємства, оподатковування, персонал.