Програма та методологія

Започаткування бізнесу може видаватися складним і лячним процесом, особливо для представників культурного сектору. Протягом останнього десятиріччя британська агенція з питань бізнесу та технологічних інновацій Nesta досліджувала конкретні потреби підприємців, які працюють у культурній і креативній індустріях. У результаті було розроблено Посібник для креативного підприємництва - інтерактивний ресурс, що крок за кроком допомагає творчим людям спланувати, побудувати, проcувати новий креативний бізнес. Цей посібник пропонує методику розробки, тестування і перетворення творчих ідей на реальний бізнес.  

Натисніть посилання, щоб завантажити посібник (англійська версія). Українська версія буде доступною влітку.

Саме посібник став основою для наших тренінгів, які сприяють ефективнішому поширенню методології серед креативних бізнесів та стартапів по всьому світу. Інструментарій уже застосовували сотні успішних креативних підприємців у Нігерії, Бразилії, ОАЕ, Росії, В’єтнамі, Македонії, Албанії, Туреччині, Китаї, Ізраїлі та Україні.

Зміст тренінгу

Тренінг дозволить учасникам розвинути свої ідеї та оцінити їхню перспективність, а також здобути навички ведення бізнесу та знання про те, як керувати креативним підприємством.

Під час тренінгу учасники матимуть нагоду здійснити бізнес-планування поетапно та за допомогою спеціальної вправи створити візуальний план розвитку свого проекту. Це дозволить сформувати детальніший операційний план і визначити сфери, що потребують зовнішньої експертизи та ресурсів, аби донести продукт чи послугу до споживачів. 

У ході / за результатами програми учасники зможуть:

  • визначити портрет своїх споживачів: розуміти їхню купівельну спроможність і шляхи доступу до них;
  • краще розуміти свої особисті цінності, енергію та підприємницькі амбіції;
  • вміти зберігати баланс між своїми захопленнями і талантами та економічними мотивами;
  • мати чітку місію, що узагальнює їхні прагнення у бізнесі;
  • мати докази потенційного впливу їхнього бізнесу;
  • мати чітке розуміння, у чому виражатиметься успіх їхнього бізнесу;
  • розуміти взаємозв’язок між бізнесом, очікуваннями споживачів і якостями продукту/послуги;
  • розуміти різні типи відносин, необхідні у чотирьох ключових площинах бізнес-діяльності: Генератор, Виконавець, Дистриб’ютор і Споживач;
  • розуміти стратегії ціноутворення;
  • мати модель, що описує ключові елементи, необхідні для налагодження зв’язку зі споживачами;
  • розуміти важливу роль фінансів у контролюванні бізнес-діяльності;
  • розробити власний план виживання, що дає орієнтування для перших років ведення бізнесу;
  • розуміти рух коштів для збільшення контролю над бізнес-фінансами.