Мистецька майстерня «Драбина» разом із Британською Радою запрошують на IV фестиваль сучасної драматургії «Драма.UA». Глядачі стануть безпосередніми учасниками процесу створення та обговорення найновішої драми разом із відомими драматургами, режисерами та критиками.
У рамках фестивалю Британська Рада влаштовує декілька яскравих подій:
Сценічні читання нової британської драми
- У суботу, 23 листопада о 16.00 на Малій сцені Першого українського театру для дітей та юнацтва (вул. Гнатюка, 11) відбудеться читання п’єcи «Це лице» (That Face) Поллі Стенхем.
Головна героїня п’єси – Мія навчається у закритій школі-пансіоні і має доступ до наркотиків своєї мами. Після того як вона накачала ними однокласницю, у Мії виникають неприємності, її можуть виключити зі школи. Марта, мати, чарівність якої поступово в’яне, контролює життя своїх дітей у той час, як її психічний стан і світ руйнується. Щоб допомогти Мії та її братові Генрі, який залишає навчання в школі заради догляду за залежною від алкоголю матір’ю. П’єса пронизана темами дисфункціональної сім’ї, норовливих підлітків, наркотиків, відсутності батьків, а також дитячого гедонізму.
Режисер – Павло Юров. Переклад на українську Олекси Негребецького.
- У неділю, 24 листопада о 19.00 у Духовному театрі «Воскресіння» (пл. ген. Григоренка, 5) відбудеться читання п’єси «Басейн (без води)» (Pool (Nowater)) Марка Равенгілла.
Відомий художник запрошує своїх старих друзів у свій розкішний новий дім, щоб відродити стару дружбу. Лише на один вечір компанія знову разом, «як у старі добрі часи» вдає богемність та безтурботність. Жахливий випадок кладе край ностальгії і святкуванням. Натомість зароджується немислимий план ...Ніхто не пам’ятає, хто першим витягнув камеру... Однак дуже скоро всі втягуються у створення мистецького продукту, де об’єктом є чужа хвороба і страждання.
Режисер – Павел Юров. Переклад на російську мову Павла Юрова.
Майстерня відомого британсько-нідерландського режисера Ян Віллема ван де Боша
21-24 листопада,10.00–16.00, Наукова бібліотека, просп. Шевченка, 13
Майстер-клас триватиме 4 дні та об’єднає акторів, режисерів, драматургів, продюсерів, медіа-митців та кураторів, які завдяки інтерактивному обміну думок створюватимуть новий театральний продукт.
Серед основних тем: специфіка постановки у позасценічному просторі (на основі прикладу театрів Shunt та Secret Cinema), нова драма (постановки творів Мартіна Макдонаха, Керіл Черчілл, Ніка Пейна в театрі Royal Court, Лондон), вербатім («Сутінки: Лос-Анджелес 1992 – до Лондонської дороги» Анни Дівер Сміт), новий медіа театр («Неділя в Парку» Робера Лепажа), переосмислення класики за допомогою сучасних медіа інструментів («Войцек» Георга Бюхнера, «Майстер і Маргарита» Михайла Булгакова), фізичний театр або театр руху (від театру complicite до пластичного театру).