Ця Літня школа надала мені чудову можливість професійно вирости. Із дискусій, що точилися там, я винесла купу неймовірних ідей, висловлених колегами, - ці ідеї стануть мені у пригоді. (Підготовка викладачів)
Завдяки дружній атмосфері, логічній організації та високому професіоналізмові і моїх колег, і тренерів я здобула цінний досвід. Я досі маю певні сумніви щодо власної теоретичної обізнаності. Мені необхідно працювати над теорією, щоби моя практика набула логіки та ефективності. Школа підтримала мене у прагненні старанно працювати над власним саморозвитком. (Підготовка викладачів)
Я щиро вірю, що знання та навички, отримані тут, допоможуть мені у викладацькій практиці... ...Розумію, що допустила кілька помилок під час мікротренінгів, але враження моїх колег та тренера були позитивними, детальними і конструктивними. Я вирішила зробити все, аби відійти від підходу, орієнтованого на вчителя, і пройти цей курс ще раз, взявши до уваги почуту критику. (Підготовка викладачів)
Я дізналася про різноманітні підходи до викладання, кореляцію між метою й результатом, критерії ефективного спостереження за уроками. Я ділитимуся цими ідеями із колегами, змінюватиму власний стиль викладання на більш інтегрований, викину на смітник старі плани уроків і відштовхуватимуся від потреб учнів у виборі необхідного результату. (Підготовка викладачів)
Я відкрита до нових змін, проблем, готова переосмислити своє ставлення до спостереження та критики, готова перейти від осуду у спостереженні до товариськості. (Підготовка викладачів)
Почуваюся переповненою новими ідеями про те, як організовувати спостереження за колегами в Академії, де я викладаю. Найпершим, що робитиму, буде майстерня для колег: хочу поділитися ідеями, почутими під час Літньої школи. (Підготовка викладачів)
Кожне заняття, кожний з курсів надихали, спонукали до розвитку, саморозвитку й мотивували. Це було велике щастя: зустрітися із по-товариськи налаштованими колегами, які поділяють мої погляди, ідеї та бачення творчості. (Підготовка викладачів)
Теорію подавалася на заняттях у цікавій і захопливій манері, тож ніхто не лишався поза дискусією. Розігріви, вправи з розслаблення, зарядки, пісні та ігри – просто чудові. Використовуватиму ці ідеї у своєму класі і розповім про них колегам у школі. (Основи викладання у початковій школі)
Курс був корисним з точки зору систематизації та переосмислення теоретичних знань. Практика захоплювала і надихала. (Основи викладання у початковій школі)
Додому я привезу відчуття тепла, чудовий настрій, вмотивованість до саморозвитку. Я набралася ідей стосовно індивідуальної, групової та командної роботи, які виявилися для мене новими.( Кваліфікаційний курс для викладачів англійської у середній школі)
Дізналася про нові для себе стилі навчання, чинники, котрі можуть мотивувати мене й моїх колег, як організувати ефективну майстерню, формувати групи тощо. Щаслива була зустрітися із розумними й доброзичливими людьми! (Кваліфікаційний курс для викладачів англійської у середній школі)