Щоб зробити складання тесту IELTS приємним для вас досвідом, ми підготували перелік частих питань, які допоможуть у випадках неясності. Будь ласка, подивіться на відповіді нижче, і якщо все-таки виникнуть додаткові запитання, зв’яжіться з нами, і ми будемо раді допомогти.

Поширені запитання під час Сovid-19

1. Чи плануєте ви відкривати додаткові дати тестування? Де я зможу отримати актуальну інформацію з датами тестувань у моєму місті?

Ми відновили проведення тесту  IELTS з обмеженою кількістю кандидатів на кожній сесії, відповідно до карантинних обмежень. Нові реєстрації та тестування наразі проходить у звичайному режимі. Ви можете записатись на тестування, зайшовши на нашу сторінку реєстрації та обравши зручну для вас дату.

2. Моє тестування було скасовано та призначено на іншу дату. Чи можу я змінити дату перенесеного тесту?

Якщо ви бажаєте змінити дату вашого тесту, вам необхідно заповнити Запит на відшкодування або зміну дати тестування, що знаходиться на нашому сайті (http://www.britishcouncil.org.ua/exam/ielts/cancellation-refund-policy) та надіслати її на електронну адресу ielts@britishcouncil.org.ua 

3. Як мені отримати повернення коштів?

Якщо ви бажаєте повернути кошти, будь ласка, скористайтеся стандартною процедурою повернення коштів. 

4. Як та коли можна отримати свій сертифікат IELTS, якщо ваш центр закритий для відвідувачів?

Ваш сертифікат буде надісланий вам поштою на вказану вами  адресу в день тестування. 

Ви можете дізнатись результати свого IELTS тесту через ваш персональний кабінет на порталі для кандидатів IELTS через 13 календарних днів для паперового варіанту тесту та через 3-5 днів для комп’ютеризованого.

Результати тесту IELTS залишаються доступними онлайн протягом 28 днів, але електронна версія не може вважатись підтвердженням вашого рівня. 

Із міркувань безпеки, ми не можемо надати вам результати вашого тесту по телефону, поштою, або факсом. 

5. Чи можу я забрати свій сертифікат з вашого центру?

Наразі ми закриті для відвідувачів, тому ваш сертифікат буде надісланий вам поштою на вказану вами адресу в день тестування.

6. Чи можете ви надіслати повідомлення в мій університет і підтвердити, що мій тест скасовано?

Як відомо, більшість країн запровадили карантинні заходи, і в усьому світі було скасовано безліч різних іспитів. Через це багато університетів переглядають свої правила та терміни зарахування студентів, тому радимо зв’язатися безпосередньо з вашим університетом, щоб отримати інформацію з перших рук щодо процесу зарахування на період карантину та після нього.

7. Як мені зв’язатися з відділом підтримки клієнтів?

Найефективнішим способом зв’язку є електронна пошта нашого відділу зв’язку з клієнтами info@britishcouncil.org.ua

Крім того, ви можете зв’язатись з нами через наш сайт, заповнивши форму зворотнього зв’язку за посиланням або через Facebook Messenger British Council Ukraine та за одним з наступних номерів телефонів:

+38 050 326 1286 

+38 050 379 0765 

+38 050 314 8624

Відновлення іспитів

Чи безпечно проходити тестування у Британській Раді? Яких заходів безпеки було вжито?

Безпека наших клієнтів та персоналу є нашим пріоритетом, тому: 

  • Ми дотримаємось усіх заходів безпеки встановлених місцевою владою та Британською Радою.
  • Нашперсонал виконує інструкції з підготовки до прибуття кандидатів на тест.

Ми запровадилизаходи задля гарантії безпечних умов в нашому центрі:

  • Перед кожним тестуванням приміщення ретельно прибирається. 
  • У випадках комп’ютерного тестування, усе обладнання дезінфікується перед кожною сесією.   
  • Персонал центру носить маски та рукавички.
  • Усі кандидати мають постійно носити маски та зберігати  дистанцію у 2 м.
  • За бажанням, ви можете також носити гумові рукавички, однак, це не є обов’язковим. 
  • Ми забезпечуємо наявність антисептика в приміщенні тестування та закликаємо всіх кандидатів регулярно використовувати його та мити руки, аби забезпечити безпечні умови складання тесту. 
  • Ми не забезпечуємо кандидатів канцелярським приладдям, тому просимо вас принести власні олівці та ручки.  
  • Воду необхідно принести з собою, оскільки вона не буде доступна в нашому центрі; 

Чи необхідно носити маски у приміщені Британської Ради?

Усі відвідувачі та персонал центру тестування мають носити маски.

Чи існує обмеження кількості людей, що можуть одночасно знаходитися у приміщені?

Наш офіс наразі зачинений для відвідувачів, попри відновлення тестування. 

Місця проведення тесту мають обмеження щодо кількості кандидатів, що можуть одночасно знаходитися в приміщенні тестування. Ця кількість регулюється  карантинними обмеженнями, що впроваджені урядом. Ми дотримуємось правил фізичної дистанції у всіх наших місцях проведення тестування. Наразі ми реєструємо на кожну окрему сесію меншу кількість кандидатів, ніж до Covid-19, щоб забезпечити безпечні умови складання тесту. 

Чи забезпечуєте ви гумовими рукавичками та антисептиком? 

У всіх місцях проведення тестування ми забезпечуємо антисептик для рук. Також ми забезпечуємо наявність рідкого мила в усіх вбиральнях, аби кандидати могли регулярно мити руки.

Ми не надаємо маски. Всі кандидати повинні мати маску з собою в день тесту. 

Ми не надаємо гумові рукавички. За бажанням ви можете принести власні. Зауважте, що, гумові рукавички не є обов’язковими.

Реєстрація

Де я можу дізнатись більше інформації про час та місце проведення тесту?

Розклад вашої сесії та вся необхідна інформація щодо дня вашого тестування (місце проведення, час приїзду, початок тесту та ін.) буде надіслана на вашу електронну адресу, що ви вказали при реєстрації. Якщо ж ви не отримали жодних інструкції від нас, а до дати тестування залишається 3 дні, будь ласка, зв’яжіться з нами, написавши на info@britishcouncil.org.ua.

Ви також отримаєте повідомлення від нас з переліком заходів безпеки та вимог, які необхідно дотримуватись в день тесту. 

Як зареєструвати неповнолітню особу?

Ви, як батьки або опікуни неповнолітньої особи, повинні зареєструватись на порталі учасника тестування та ввести персональні данні. При реєстрації на порталі оберіть функцію «зареєструватись на тест», а потім «зареєструвати на тест іншу людину». Після цього вам необхідно зареєструвати неповнолітню особу та дати згоду на проходження тесту. 

Оплата тесту

Як я можу оплатити свій тест?

Після завершення реєстрації, ви отримаєте лист-підтвердження, в якому будуть вказані реквізити та сума, яку необхідно буде сплатити. Оплата може здійснюватись тільки у національній валюті (гривня) з території України. 

Зверніть увагу, що обробка платежів може зайняти до трьох робочих днів. Як тільки ми отримаємо кошти, вам надійде підтвердження електронним листом. Ви також можете перевірити  інформацію про оплату на вашому порталі учасника протягом трьох робочих днів після оплати.

Чи можу я оплатити з-за кордону?

Ви можете сплатити лише в національній валюті (гривня) з території України в касі банку або через онлайн-банкінг (якщо ви маєте рахунок в українському банку).

Чи може хтось інший заплатити за мій тест?

Так. Будь ласка, переконайтеся, що особа, яка здійснюватиме оплату у призначенні платежу вказала наступну інформацію: “реєстраційний номер кандидата IELTS / ім’я,прізвище кандидата/ місто, в якому складаєте екзамен / дата тестування”.

Я вже сплатив/ла за тестування, але статус моєї реєстрації не змінився. Як переконатися, що ви отримали кошти?

Процес отримання коштів може зайняти до 3-х робочих днів, оскільки банку потрібен деякий час на опрацювання. Щойно ми отримаємо підтвердження оплати в нашій системі, ви отримаєте лист на свою електронну пошту. 

За якими реквізитами я можу сплатити за повторну оцінку мого тесту (EOR)?

Ви можете сплатити за тими ж банківськими реквізитами, що ви використовували для сплати за тест IELTS.

Час та дата

Я вже здійснив оплату тесту. Коли я знатиму день, час та місце проведення тестування?

Уся інформація надходить у Welcome message одразу після реєстрації, а також доступна на Test Taker Portal.

Чи можу я змінити дату тестування?

Зазвичай, ні, але у виняткових ситуаціях Екзаменаційний відділ може розглянути ваш запит. Заповнена заява має бути надіслана з додатковими документами, які підтверджують причину зміни дати. 

Ви можете завантажити бланк заяви на сайті.

Інформація для кандидатів на тест IELTS на папері: якщо ви не можете скласти тест з медичних причин (хвороба, травма) або через військову службу, будь ласка, заповніть заяву Test Date Transfer Form і надішліть довідку.

За п'ять (або більше) тижнів до дати тестування: Будь ласка, оберіть дату тестування, але не пізніше, ніж протягом найближчих трьох місяців після дати тесту, який скасовуєте, заповніть заяву Test Date Transfer Form. Це безкоштовно. Довідка не потрібна.

Менше, ніж за п'ять тижнів до дати тестування: Будь ласка, оберіть дату тестування, але не пізніше, ніж протягом найближчих трьох місяців після дати тесту, який скасовуєте, заповніть заяву Test Date Transfer Form. Потрібно надати довідку та оплатити адміністративне стягнення у розмірі 937 грн.

Інформація для кандидатів на тест IELTS на комп’ютері:  

За 14 (або більше) днів до дати тестування: Будь ласка, оберіть дату тестування, але не пізніше, ніж протягом найближчих трьох місяців після дати тесту, який скасовуєте, заповніть заяву Test Date Transfer Form. Це безкоштовно. Довідка не потрібна.

Менше, ніж за 14 днів до дати тестування: Будь ласка, оберіть дату тестування, але не пізніше, ніж протягом найближчих трьох місяців після дати тесту, який скасовуєте, заповніть заяву Test Date Transfer Form. Потрібно надати довідку та оплатити адміністративне стягнення у розмірі 937 грн.

У випадку хвороби, травми або військової служби - безкоштовно.

Чи можна змінити час та дату усної частини?

Hі, але у виняткових ситуаціях Екзаменаційний відділ може розглянути ваш запит. Заповнена заява має бути надіслана з додатковими документами, які підтверджують причину зміни дати.

 

Паспорт (документ, що засвідчує особу)

Чи можна пред’явити в день тестування водійські права / дозвіл на проживання / студентський квиток як документ, що засвідчує особу?

Ні, в день тестування із собою необхідно мати документ (паспорт), за яким ви попередньо реєструвались.

Я не можу завантажити свій документ в особистому кабінеті під час реєстрації.

Ви можете надіслати скан копію або фото документу на адресу нашого Екзаменаційного відділу ielts@britishcouncil.org.ua , зазначивши ім’я, прізвище кандидата, реєстраційний номер, місто та дату проведення тестування.

Результати та сертифікат

Коли я знатиму свої результати?

Результати тесту IELTS на папері готові на 13-ий день після дати складання тесту; результати комп’ютеризованого тесту IELTS готові на 3-5 день після дати складання тесту.

Чи можна надіслати мені сертифікат поштою?

Так, але тільки для резидентів за межами міста Київ. Ви можете зазначити поштову адресу на конверті, який будете підписувати перед початком у день іспиту. Надсилання сертифікату за допомогою сервісу «УкрПошта» безкоштовно. 

На особисту електронну пошту сертифікати не відправляються.

Чи може хтось інший забрати сертифікат для мене?

Так, скористайтеся одним із двох варіантів :

1.Ви можете зазначити повне ім’я особи на конверті, який будете підписувати перед початком тесту. Ця особа повинна пред’явити свій дійсний паспорт, щоб забрати ваш сертифікат.

2. Ви можете надіслати з електронної пошти, з якої реєструвалися на тест, запит на адресу info@britishcouncil.org.ua, зазначивши свої деталі  (ім’я, прізвище, реєстраційний номер, дату іспиту), а також повне ім’я особи, якій доручаєте забрати сертифікат, та її паспортні дані. Довірена особа повинна пред’явити свій дійсний паспорт, щоб забрати ваш сертифікат.  

Чи можу я отримати додаткову копію сертифікату?

Ні, але ми можемо надіслати до п’яти додаткових сертифікатів в обрані вами освітні заклади безкоштовно.

Сертифікат було втрачено/ пошкоджено. Як я можу отримати новий сертифікат?

В такому випадку, будь ласка, надішліть ваш запит, вказавши деталі (імя, прізвище, реєстраційний номер, дату та місто проведення тесту), а також підтвердження, якщо такі є, на електронну адресу ielts@britishcouncil.org.ua

Перескладання

Чи можу я перескласти одну частину тесту?

Ні. Вам необхідно перескладати іспит повністю, якщо ви бажаєте змінити результат.

Чи впливає оцінка мого попереднього тесту на мій майбутній результат?

Ні. Оцінюваня не впливають один на одного і не пов’язані між собою.

Якщо я запізнився лише на п'ять хвилин, чи можна все ще долучитися до тестування?

Ні. Оцінювання не впливають одне на одне і не пов’язані між собою.

Чи можу я перенести тест на іншу дату, якщо я запізнився?

Якщо ви запізнилися на іспит, можливості перенести пропущений іспит немає. Вам потрібно знову реєструватися на новий іспит. Оплата не відшкодовується.

Коли я можу перескласти іспит IELTS?

У будь-який час. Обмежень щодо частоти складання немає. Ви можете забронювати тест, як тільки будете готові його скласти. 

Чи можу я повернути кошти, якщо пропустив тест? 

Повернення коштів за пропущений іспит не передбачено. 

Вам можуть відшкодувати 75 % вартості тесту у таких випадках:

- якщо ви скасуєте реєстрацію на тест IELTS: щонайменше за п'ять тижнів до дати тесту (IELTS на папері), щонайменше за 14 днів до дати тесту (IELTS на комп’ютері).

- якщо протягом п'яти робочих днів із дати тесту нам буде надано оригінальну медичну довідку, що підтверджує наявність хвороби в день тесту, разом із Заявкою на відшкодування коштів або Формою перенесення дати тесту.