Головне промо-зображення Digital 3.0.

Digital Lab – навчальна онлайн-лабораторія, яка об’єднує менеджерів та менеджерок українських хабів, а також експертів із ЄС та Великої Британії для спільного пошуку рішень як креативним хабам працювати ефективно під час та після пандемії.

Основний фокус Digital Lab:

  • створення простору для обміну досвідом та спільного пошуку практичних рішень
  • знайомство з успішними кейсами креативних хабів у країнах ЄС, Великій Британії та Україні
  • формування зв’язків між учасниками програми
  • створення якісного та змістовного формату взаємодії онлайн.

Протягом 2020 – 2022 років ми провели три навчальні онлайн-лабораторії для менеджерів креативних хабів. Пропонуємо вам ознайомитися з темами та фокусами всіх Digital Lab:

Перша Digital Lab відбулася восени 2020, за пів року від початку пандемії. Її головним фокусом стала вимушена трансформація фізичних просторів та форматів взаємодії у спільнотах, яку спричинили карантинні обмеження по всьому світу. 

Ключові теми сесій:

  • Як забезпечити безпеку фізичних просторів? 
  • Чи має відбутися скорочення офлайн-діяльності, та яким має бути баланс офлайн-онлайн активностей?  
  • Як бути конкурентоздатними в онлайні, як сформувати унікальну пропозицію та монетизувати її?   
  • Як посилити зв'язки та лояльність своєї спільноти? 

Фокусом другої Digital Lab, яка відбулась навесні 2021 року, стала антикрихкість креативних хабів. Разом група учасників досліджувала які опори допомагають креативним просторам залишатися на плаву у світі, що застряг між онлайном та офлайном. 

Ключові теми сесій:

  • Стара/нова реальність. Трансформації креативних хабів за рік пандемії
  • Як креативним хабам працювати зі спільнотами онлайн та офлайн
  • Джерела сталості в умовах нестабільності: краудфандинг та інші формати залучення до співтворення
  • Сталі партнерства: кооперація локальна, національна, міжнародна.

Третя Digital Lab, яка відбулась у лютому 2022, була побудована за використання матеріалів Creative Hubs Leaders Toolkit, від британської агенції з інновацій Nesta. Програма складалася з трьох основних тематичних блоків, що дозволили зробити комплексний аналіз креативного хабу, його аудиторій та операційної моделі.

Ключові теми сесій:

  • Управління вашим хабом
  • Портретування аудиторії та формування пропозиції
  • Вимірювання впливу
  • Канва бізнес-моделювання.

Партнери

  
Програма Digital Lab для менеджерів креативних хабів проводилась спільно із ГО "Інша Освіта" у рамках програми ЄС House of Europe.  

Питання

У разі питань, будь ласка, пишіть на ce@britishcouncil.org.ua.