Головне промо-зображення Digital 3.0.

Пандемія Covid-19 не лише сильно змінила умови діяльності, але і запустила процеси переосмислення серед організацій та спільнот. Зокрема, вона вплинула на роботу креативних хабів, що зіштовхнулися з нагальною необхідністю адаптуватися до нових реалій та шукати спосіб роботи, маневруючи між офлайном та онлайном. 

Digital Lab – навчальна онлайн-лабораторія, яка об’єднує менеджерів та менеджерок українських хабів, а також експертів із ЄС та Великої Британії для спільного пошуку рішень як креативним хабам працювати ефективно під час та після пандемії. 

Основний фокус Digital Lab:

  • створення простору для обміну досвідом та спільного пошуку практичних рішень
  • знайомство з успішними кейсами креативних хабів у країнах ЄС, Великій Британії та Україні
  • формування зв’язків між учасниками програми
  • створення якісного та змістовного формату взаємодії онлайн.

Станом на травень 2022 ми провели три навчальні онлайн-лабораторії. Пропонуємо вам ознайомитися з темами та фокусами всіх Digital Lab:

Digital Lab 1

Перша Digital Lab відбулася восени 2020, за пів року від початку пандемії. Її головним фокусом стала вимушена трансформація фізичних просторів та форматів взаємодії у спільнотах, яку спричинили карантинні обмеження по всьому світу. 

Ключові теми сесій:

  • Як забезпечити безпеку фізичних просторів? 
  • Чи має відбутися скорочення офлайн-діяльності, та яким має бути баланс офлайн-онлайн активностей?  
  • Як бути конкурентоздатними в онлайні, як сформувати унікальну пропозицію та монетизувати її?   
  • Як посилити зв'язки та лояльність своєї спільноти? 

Digital Lab 2

Фокусом другої Digital Lab, яка відбулась навесні 2021 року, стала антикрихкість креативних хабів. Разом група учасників досліджувала які опори допомагають креативним просторам залишатися на плаву у світі, що застряг між онлайном та офлайном. 

Ключові теми сесій:

  • Стара/нова реальність. Трансформації креативних хабів за рік пандемії
  • Як креативним хабам працювати зі спільнотами онлайн та офлайн
  • Джерела сталості в умовах нестабільності: краудфандинг та інші формати залучення до співтворення
  • Сталі партнерства: кооперація локальна, національна, міжнародна.

Digital Lab 3

Третя Digital Lab, яка відбулась у лютому 2022, була побудована за використання матеріалів Creative Hubs Leaders Toolkit, від британської агенції з інновацій Nesta. Програма складалася з трьох основних тематичних блоків, що дозволили зробити комплексний аналіз креативного хабу, його аудиторій та операційної моделі.

Ключові теми сесій:

  • Управління вашим хабом
  • Портретування аудиторії та формування пропозиції
  • Вимірювання впливу
  • Канва бізнес-моделювання.

Для кого?

  
Наша програма створена саме для вас, якщо:

  • ви менеджер(ка) діючого українського креативного хабу. Ми очікуємо, що учасники(ці) мають роль в організації, яка дозволяє їм впроваджувати нові рішення. Також ми запрошуємо менеджерів(ок) креативних хабів, що вже брали участь у двох попередніх Digital Labs
  • ваш хаб працює з одним або декількома секторами креативних індустрій
  • ваш креативний хаб діє офлайн або ж як онлайн-платформа. Найголовніше – наявність спільноти, яка сформувалась довкола вашого хабу та його внесок у розвиток креативних індустрій в Україні на локальному/регіональному/національному рівні
  • ви зацікавлені у пошуку нових рішень та бачите цінність у взаємодії із колегами з України, ЄС та Великої Британії. 

Запрошуємо до участі менеджерів(ок) хабів з усіх регіонів України. Участь відкрита для громадян України.

Як проходить Digital Lab?

  • група складається із 20-25 учасників(ць)
  • група зустрічається упродовж шести онлайн-сесіях (сесії відбуваються у першій половині дня та тривають три години)
  • основні блоки кожної сесії: презентація власного хабу від експерта або експертки з країн ЄС, Великої Британії та України, його обговорення у групах та час для напрацювання нових рішень. Програма лабораторії починається зі зустрічі-знайомства та нетворкінгу
  • робоча мова – українська. Під час всіх сесій доступний синхронний онлайн-переклад з англійської.

Що отримують учасники Digital Lab?

  • можливість навчання та напрацювання практичних рішень у групі колег, які представляють креативні хаби з різних міст України
  • інструменти для аналізу операційної моделі свого хабу
  • ідеї щодо кращої аналітики своєї діяльності
  • можливість подумати над довгостроковими цілями свого хабу та про його вплив
  • свіжі приклади з роботи креативних просторів з ЄС, Великої Британії та України, а також персональні поради від менеджерів українських хабів
  • натхнення для створення нових продуктів та послуг
  • статус випускника(ниці) програми House of Europe (доступ до спільноти випускників, можливість відвідувати події та подаватись на гранти для випускників).

Партнери

  
Digital Lab для менеджерів креативних хабів ми проводимо спільно із ГО "Інша Освіта" у рамках програми ЄС House of Europe.  

Питання

У разі питань, будь ласка, пишіть на ce@britishcouncil.org.ua.